1998
Géró és Társa Bt. alapítása. Az akkori piaci igényekre, – elfekvő csapágykészletek felvásárlása, értékesítése – kereskedelemre fókuszálva.
2000
Kecskemét, Halasi út 25. alatti telephelyünk raktárkapacitásának növelése közel 500m2-re.
2001
A folyamatos fejlődés és partneri visszajelzések, igények, figyelembevételére alapozva határoztuk meg a jövőbeni kereskedelmi irányvonalat. Csapágy, ékszíj-hajtástechnika, szimering, pneumatika, kereskedelemre irányulva. Felhagyva, és fokozatosan kivezetve, az ún. „elfekvő készletek” felvásárlását és értékesítését a cég profiljából.
2002
Új telephelyünk és irodánk - Kecskemét, Halasi út 29. - létrehozása.
2003
Számítástechnikai és raktárkészlet vezetési szoftver - Kulcs-Soft Készlet Plusz - bevezetése és alkalmazása, mint országosan 1.000.-ik felhasználó. Felkészülve a nemzetközi kereskedelmi kapcsolatok kiépítésére. Nemzetközi beszállítókkal való szerződések, megállapodások létrehozása.
2004
Csapágykészletünk több mint 10.000 tételes mennyiségre növelése, a vevői igényekre alapozva.
2005
Számos Európai gyártó és kereskedő termékeinek Magyarországi forgalmazása és kereskedelmi bevezetése. Így növelve, fokozatosan bővítve, termékkínálatunkat a piac igényekre szabva.
2006
A fokozatos növekedés és sikeres kereskedelmi irányvonal eredményeként a cégforma - változatlan tulajdonosi és üzleti szemlélet mellett - átalakulás révén, teljesmértékű jogutódként, megalakul a Géró Ker Kft.
2007
A vevői igények felismeréseként kiskereskedelmi boltunk létrehozásának előkészítése Kecskemét, Halasi út 29. alatt.
2008 Május
kiskereskedelmi boltunk megnyitása közel 20.000 tételes termékpalettával.
2009
Az elfekvő készletek kereskedelmének teljes kivezetése a cég profiljából.
2010
Kiskereskedelmi boltunk termék kínálatának bővítése, számos prémium márka forgalmazásával.
2011
Új kereskedelmi irányvonal meghatározása. Magyarországi kizárólagos és területileg illetékes forgalmazói felhatalmazások létrehozása, számos nagy múltú cég márkáival.
2012
Raktárkapacitásunk növelése…… több, mint 500db raklaptárhely kialakítása egy korszerű raktártechnikai állványrendszer segítségével.
2013
A KOYO csapágy márkaképviseleti felhatalmazás. (authorization)
2014
KOYO márka bevezetése a termék palettánkra, közel 3.000db-os tételszámmal, azonnal raktárról.
2015
A DUNLOP csapágyak és hajtástechnikai termékek kizárólagos Magyarországi képviseletének létrehozása, szerződéskötés.
2016
A DUNLOP csapágy és hajtástechnikai termékek bevezetése a termékpalettánkra, közel 3.500db-os tételszámmal, azonnal raktárról.
2016 január - december
Új vállalatirányítási rendszer bevezetésének megfontolása, igények felmérése, munkafolyamatok meghatározása. A megnövekedett raktárkészlet mennyiség, – több, mint 28.000db termék tételszám azonnal raktárról – munkafolyamatok bővülése, vevői igények kezelése érdekében, egy vállalatirányítási rendszer testre szabás lehetőségeinek feltárása.
2017
Új vállalatirányítási rendszer – SAP Business One HANA – bevezetése, integrált könyveléssel, OMA vonalkódos rendszerrel kiegészítve. PDA SIM vonalkódolvasó / adattároló eszközök alkalmazása, melynek eredményeként a gyártó/beszállító és a vevő / végfelhasználó közötti folyamat végig nyomon követhető, definiálható.
2018
Új Dabasi telephelyünk tulajdonba vétele.
2019
Dabasi telephelyünk irodai és raktártechnikai fejlesztésének megvalósítása. Teljes „Real time” adatkapcsolattal létrehozva a Kecskeméti telephelyünkkel.
2020
Új weboldal és webshop fejlesztésének átgondolása, folyamatok, igények, definiálása.
2021
Elindult az online rendszer fejlesztés……cégarculat frissítés.
2022
Új webshop tesztelése és éles indítása